Z ostatniej chwili

Trwała formuła mająca na celu poprawę koncentracji i skupienia

Wielu ludziom trudno jest skupić się na dobrym dniu. Jako właściciel firmy, dni są zwykle spakowane od początku do końca, co wymaga niekończących się godzin pracy i zajmowania się wieloma problemami. W jaki sposób możesz skupić się na istotnych zadaniach, gdy trudno nadążyć za nimi? Czy kiedykolwiek myślałeś o stworzeniu własnej "formuły koncentracji", która pomoże Ci utrzymać się na właściwej drodze? W tej części1 1 z 2 zamierzamy odświeżyć Twój dzień dzięki wskazówkom popartym przez naukę, abyś mógł stać się najbardziej skoncentrowanym i produktywnym ja. W szczególności powiemy ci dokładnie, ile razy dziennie powinieneś sprawdzać swój e-mail i w jaki sposób uzyskiwanie pompowania krwi utrzymuje cię w skupieniu przez wiele godzin. Wszystko, co zamierzasz przeczytać, jest w pełni poparte opublikowanymi badaniami. Przejrzeliśmy setki prac z dziedziny psychologii, neurobiologii i biochemii. Wszystkie informacje zostały zweryfikowane przez nasz zespół doktorów, abyście mogli mieć pełną pewność co do zalecanych działań. Będziemy korzystać z prototypowego dnia przedsiębiorcy, który przeprowadzi nas przez ten proces. Oczywiście, może to być zbyt uproszczona wersja, ale jest to przykład dla Ciebie. Wdrażaj tę formułę koncentracji w swoim dniu i obserwuj, jak poprawia się Twoja koncentracja i wydajność. Część 1 Pobudka, prysznic i jedzenie śniadanie Uderz w email sprawdzający siłownię, chwyć kawę Dostań się do biura Część 2 E-maile i spotkania Lunch (jeśli znajdziesz czas) Spotkania/badania/więcej e-maili Czytanie/relax (czy to coś?) Przed snem: więcej e-maili Zanurzmy się w kilku możliwych do zastosowania metodach i zbudujmy formułę fokusową 1. Zrozumcie zasadę Pareto (pracujcie mądrzej, nie ciężej) źródło - AsianEfficiency.com W tym dziale, zamierzamy przejść przez 5 sposobów na zrozumienie/wdrożenie tej koncepcji. Po pierwsze, zasada Pareto jest bardzo prosta i niezwykle skuteczna. W przypadku, gdy nigdy o niej nie słyszałeś, stwierdza ona, że 20% twojego czasu stanowi 80% twoich wyników. 20% twojego czasu to 80% twoich wyników. Dlaczego jest to tak cenna zasada, na której można zbudować naszą formułę koncentracji? Ponieważ, jeśli możesz dowiedzieć się, które 20% twojego czasu napędza 80% twoich wyników, możesz skupić się na tych aspektach, dzięki czemu staniesz się najbardziej produktywną wersją siebie! Oto jak wykorzystać zasadę 80/20 przez cały dzień: i) Krótkoterminowe spojrzenie wstecz jest potężnym narzędziem Zatrzymaj się i pomyśl przez chwilę: co robisz w typowy dzień roboczy? Szanse są takie, że nie optymalizujesz swojej pracy tak dobrze, jak mógłbyś być. Oceniając i śledząc swoje codzienne czynności, dowiesz się o zadaniach, na których powinieneś się skupić. Oto Twoje zadanie: Czas trwania: 10 minut przed rozpoczęciem dnia na 1 tydzień Napisz wszystkie zadania, które musisz wykonać w ciągu tego dnia Po zakończeniu tej listy, przypisz ocenę do każdego zadania (1 jest najważniejszy; nie przeceniaj tego) Dołącz znaczniki czasowe do każdego zadania w ciągu dnia od momentu rozpoczęcia do momentu zakończenia (jeśli używasz kalendarza google, jest to już zrobione dla Ciebie!) Następnego dnia przed powtórzeniem procesu, przejrzyj poprzedni dzień. Oceń ponownie te zadania w oparciu o to, ile czasu zajęło im wykonanie i wartość wykonanego zadania Zidentyfikuj najważniejsze trzy zadania i użyj tego jako kotwicy, gdy będziesz powtarzał proces To może wydawać się zastraszające, ale dowiesz się, gdzie marnujesz czas, pozwoli ci to na uporządkowanie zadań i efektywne zorganizowanie dnia. To ćwiczenie pozwala ocenić, co uważałeś za ważne, gdy zaczynałeś dzień, a co było naprawdę ważne z perspektywy czasu. Nasze mózgi szybko uczą się kategoryzować i przewidywać wzorce w zmieniającym się środowisku, co prowadzi do szybkiej poprawy produktywności. ii) Rozwijaj swój biznes, ucząc swój zespół techniki krótkowzroczności Przedsiębiorcy są podatni na racjonalizację, "Mogę to zrobić sam" i w końcu spędzają 6 godzin na jakimś zadaniu, które nie jest policzalne. Jasne, czasami trzeba zrobić wszystko na początku, ale zdać sobie sprawę, że nieistotne zadania uniemożliwiają zrobienie tego, co jest ważne. Teraz, kiedy już zidentyfikowałeś swoje najważniejsze zadania w danym dniu roboczym, wprowadź te ramy do swoich pracowników i przekaż im niepotrzebne zadania. Nauczenie zespołu, jak rozpoznawać i rozumieć swoje zadania, jest dużą częścią bycia skutecznym liderem. Postępując zgodnie z tymi ramami, nie tylko będziesz w stanie zidentyfikować zadania, które powinieneś przekazać - oszczędzając czas i energię - ale także zyskasz na swojej działalności, zapewniając zespołowi bardziej efektywną strukturę. iii) Skoncentruj się na swojej najbardziej efektywnej porze dnia Każdy ma taką porę dnia, w której wykonuje swoją najlepszą pracę. Zostaw ten przedział czasowy otwarty, aby praca była bardziej zniechęcająca. Skąd weźmiesz pod uwagę ten przedział czasowy? Zanurkujmy w nauce. Nasze ciała pracują w 24-godzinnym cyklu cyrkulacyjnym, który zwiększa i zmniejsza funkcje organizmu, takie jak temperatura ciała, tętno i wydzielanie hormonów. Okazuje się, że zmiany te mają wyraźny wpływ na nasze funkcjonowanie poznawcze, takie jak podejmowanie decyzji. Badania pokazują, że mamy tendencję do posiadania największej ilości energii umysłowej rano. Ponieważ nasze ciała i umysły poruszają się cyklicznie, niezbędne są również krótkie przerwy (skorzystaj z techniki pomodoro). Spróbuj, czy czujesz się odświeżony i skoncentrowany po krótkiej przerwie? Na koniec, użyj własnych danych! Przyjrzyjcie się informacjom, które zebraliście organizując swoje zadania na dany dzień. O której godzinie byłeś najbardziej produktywny? Powinieneś zobaczyć tutaj pewien wzór. iv) Zrób 20% pierwsze źródło - ryanengelfit.com Skup się na zadaniach, które przynoszą największe zyski. Skup się na zadaniach, które przynoszą największe zyski, a następnie przejdź na dolne 80%. Kiedy już zidentyfikujesz swoje najważniejsze zadania, zadaj sobie następujące pytania, aby dowiedzieć się, które z nich należy wykonać jako pierwsze? Jeśli wykonam to zadanie jako pierwszy, czy pomoże mi to w ukończeniu, czy nawet wyeliminuje niektóre zadania, które nastąpią po nim? Czy wykonanie tego zadania jest konieczne dla kogoś innego w zespole? Innymi słowy, czy w każdej minucie to zadanie nie jest ukończone, czy przeszkadza to komuś innemu z mojego zespołu w wykonywaniu jego pracy? Przykładem może być: zatwierdzenie funkcji, nad którą zespół techniczny jest gotowy pracować, lub spotkanie z projektantem w ciągu miesiąca. v) Wyznaczanie celów, które podoba się twojemu mózgowi Wyznaczanie celów jest ważną częścią wydajności i motywacji. Organizując swoje codzienne zadania i przeglądając pracę z poprzedniego dnia, rozbijasz większy, codzienny cel na kawałki. Ważne jest, aby wyznaczać realistyczne cele, które wiesz, że będziesz w stanie osiągnąć w 100%. W ten sposób wszystko, co do tego dochodzi, jest dodatkowe, a to zmotywuje Cię do dalszej pracy. Kiedy wyrzucamy rzeczy z listy rzeczy do zrobienia, nasz mózg uwalnia dopaminę. Ten neuroprzekaźnik jest znany jako "hormon dobrego samopoczucia", ponieważ właśnie to sprawia, że czujemy się dobrze. Możemy faktycznie manipulować naszym poziomem dopaminy poprzez wyznaczanie mniejszych celów i osiąganie ich. Ta uprawa małych osiągnięć napędza cię do większego sukcesu. Ustawienie tej poprzeczki zbyt wysoko jest w rzeczywistości nieproduktywne. Za każdym razem, gdy zawodzimy, trudniej jest nam się uczyć i skoncentrować z powodu spadku poziomu dopaminy w naszym mózgu. Teraz, gdy przejrzeliśmy strukturę naszego poprzedniego dnia i ustaliliśmy, jaki jest pożądany rezultat obecnego dnia, przejdźmy do pompowania krwi. 2. Zdobądź źródło pompowania krwi - unsplash.com Wiemy, że ćwiczenia są dla Ciebie dobre, ale jak to wpływa na naszą wydajność i skupienie? To naprawdę bardzo proste, ćwiczenia powodują, że nasza krew porusza się po całym organizmie. Ten wzrost przepływu krwi oznacza, że do mózgu trafia więcej tlenu - co zwiększa jego funkcje. Co więcej, badania wykazały, że część mózgu krytyczna dla nauki i pamięci - hipokamp - jest bardzo aktywna podczas 20 minut ćwiczeń, co zwiększa nasze funkcje poznawcze. Wskazówki dotyczące wyboru odpowiedniego ćwiczenia podczas budowania formuły fokusowej: i) Wszystko, co jest dobre dla Twojego serca, jest dobre dla Twojego źródła mózgu - ćwiczenia aerobowe theawkwardyeti.com powodują, że krew przemieszcza się po Twoim ciele, co oznacza, że więcej krwi jest dostarczane do Twojego mózgu. Ćwiczenia fizyczne mogą spowodować wzrost mózgu! - badania obrazowe pokazują wzrost ilości materii szarej w obszarze odpowiedzialnym za pamięć. Nie tylko to, ale również ćwiczenia aerobowe były skorelowane z poprawą zdolności uwagi, planowania i organizacji. Wyniki te są ważne, ponieważ sugerują, że w długim okresie czasu ćwiczenia aerobowe powodują starzenie się mózgu i niekorzystne choroby związane z mózgiem, takie jak choroba Alzheimera. ii) Ćwiczenia rano Nauka pokazuje coraz więcej dowodów na korzyści płynące z ćwiczeń rano przed wyjściem do pracy. Nie tylko zwiększa ona aktywność mózgu, utrzymując Twoją koncentrację nawet przez 3 godziny, ale również: Budzi twój umysł lepiej niż kawa! Zdrowie na Harvardzie sugeruje, że nawet krótka ilość ćwiczeń sercowo-naczyniowych może Cię obudzić, poprawić proces umysłowy i zwiększyć poziom energii bardziej niż filiżanka kawy. Pomaga w kontroli impulsów Po ćwiczeniach nadal przepływają endorfiny, które pomagają nam nadać priorytet informacjom i blokować czynniki rozpraszające, umożliwiając nam koncentrację. Zapewnia więcej energii w ciągu dnia Regularne ćwiczenia zwiększają wytrzymałość i siłę mięśni, dając więcej energii na poziomie komórkowym Poprawia nastrój Regularne ćwiczenia uwalniają endorfiny i "czuć dobre hormony", takie jak serotonina. Badania wykazały, że dorośli z depresją, którzy ćwiczą regularnie, mogą poprawić swoje objawy depresji, jak również Zoloft (aka Sertraline)! iii) Nie jesteś fanem biegania? Zdecyduj się na treningi obwodowe, dzięki nim szybko zwiększysz swoje tętno. Trening obwodowy sprawi, że Twoja krew będzie się poruszać i jednocześnie wzmocni Twoje mięśnie. Niektóre osoby wolą zdecydować się na każdy rodzaj treningu, który nie jest prosty cardio i jest to dobra alternatywa. Ten rodzaj treningu polega na szybkim przemieszczaniu się przez 8-10 stacji skierowanych do różnych grup mięśni. Jest to świetny rodzaj treningu ukierunkowanego na całe ciało w czasie krótszym niż 30 minut. źródło - infofit.ca iv) Uderzenie w ścianę lub uczucie wyczerpania psychicznego w pracy? Spróbuj zrestartować komputer kilkoma podnośnikami skokowymi, aby krew dostała się do twojego mózgu. Każdy rodzaj ruchu, który sprawi, że krew będzie pompować się do całego ciała, będzie działać jak "mózgowy energetyk". Kiedy tylko poczujesz, że uderzasz w ścianę psychiczną w pracy, spróbuj przez 30 sekund skakać na podnośniku. Mgła mentalna zostanie podniesiona i poczujesz, że łatwiej jest się skoncentrować. Wskazówka: Spróbuj wdrożyć to w swojej kulturze biurowej poprzez ustawienie kilku godzin niskiej energii (późnym rankiem lub wczesnym popołudniem), aby wspólnie robić pompki lub podnośniki do skakania przez 2 minuty. Jest to świetne ćwiczenie do poruszania krwią, poprawy koncentracji i ustawiania otwartego posiewu towarzyskiego. Przejście do następnej części dnia... Pobudka, śniadanie, prysznic, siłownia -> sprawdzenie poczty elektronicznej, złapanie kawy, dojście do biura 3. Zmodernizuj swoje rytuały emailowe Wszyscy to robimy, nasze telefony są na nas przez cały czas, co sprawia, że sprawdzanie naszych e-maili w miarę ich pojawiania się jest zbyt łatwe. Wiele osób ma kompulsywną potrzebę sprawdzania emaili rano, w południe i w nocy. Według badania przeprowadzonego przez AOL, 41% ludzi sprawdza swoje emaile z samego rana, 60% z nich sprawdza emaile podczas wakacji, a 77% ma więcej niż jedno konto. To uzależnienie od emaili rozszerza się jeszcze bardziej w pracy! Badania wykazały, że 23% ludzi spędza 23% dnia zajmując się emailem - to ~2 godziny poza Twoim dniem pracy! Stwierdzono również, że ludzie potrzebują średnio tylko 1 min 44 sek. na odpowiedź na emaile, a 70% z nich odpowiada w ciągu 6 sekund! Po udzieleniu odpowiedzi na wiadomość e-mail, powrót do pracy zajmuje średnio 64 sekundy. Po dodaniu tego z 2 godzin, to dobry kawałek dnia jest zmarnowany! Wielu z nas sprawdza nasze e-maile, gdy przychodzą - traktując je jak rozmowy telefoniczne. Zbyt częste sprawdzanie wiadomości e-mail prowadzi jednak do braku produktywności i stresu. Według jeden badania, ludzie zazwyczaj sprawdzają ich emaila wokoło 77 czasów na dzień powoduje stres i niezdolność do skutecznego skupienia. Przełączanie się między zadaniami opodatkowuje umysł i ogranicza to nie tylko zmniejszenie codziennego stresu, ale także prowadzi do bardziej produktywnego dnia pracy. Jednak może to być łatwiejsze do powiedzenia niż do zrobienia, to jedna rzecz, aby wiedzieć jak i dlaczego nasze skrzynki odbiorcze doprowadzają nas do szaleństwa, to inna, aby przestać pozwalać mu kontrolować swój dzień. źródło - static1.squarespace.com Zanurzmy się w przyczyny, dla których jesteśmy tak uzależnieni od poczty elektronicznej i zobaczmy, czy możemy to wykorzystać, aby pomóc nam to zmienić. Za uzależnieniem od emaili kryje się nauka i dlaczego nasze skrzynki odbiorcze wywołują u nas niepokój: i) Lubimy losowe nagrody Według klasycznych badań psychologicznych, motywują nas bardziej losowe nagrody niż stałe nagrody (otrzymywanie nagrody co 20 minut). Jest to jeden z powodów, dla których emaile trzymają nas w napięciu, co jakiś czas otrzymujemy stymulujący email (od znajomego lub o jakimś wydarzeniu) wśród wszystkich pilnych próśb lub kłopotliwych emaili (komunikacja od sfrustrowanego klienta), a te przypadkowe nagrody są tym, co czyni je tak uzależniającymi. Ten obrazek świetnie nadaje się do podsumowania badań nad tym, jak e-mail może kontrolować centra przyjemności naszego mózgu! źródło - headwaycapital.com Jak możemy to naprawić? Zaplanuj kilka codziennych spotkań z Twoją skrzynką odbiorczą. W ten sposób zatrzymasz uzależniającą pętlę zwrotną. Sugeruje się, abyś sprawdzał swój e-mail tylko 3 razy dziennie! Upewnij się, że odłożyłeś blokadę czasu (np. 20 minut) i wylogowałeś się, gdy twój czas się skończył. Ustawienie limitu czasu na sprawdzanie poczty elektronicznej obniży codzienny stres i pozwoli przewidzieć większe samopoczucie. Kiedy najlepiej sprawdzać swoją pocztę elektroniczną? Pamiętasz, kiedy ustaliłeś swój najbardziej efektywny przedział czasowy? Wykorzystaj niższe pory dnia (zazwyczaj późnym rankiem lub popołudniem), aby sprawdzić swoją pocztę elektroniczną, dzięki czemu nie zmarnujesz swojego najbardziej produktywnego czasu. Chcesz zorganizować swoją pocztę bardziej efektywnie? Wykorzystaj klienta poczty elektronicznej, takiego jak skrzynka odbiorcza google, jako sposób na pozbycie się bałaganu. ii) Polegamy w dużej mierze na niewerbalnym źródle komunikacji - Unsplash.com Polegamy w dużej mierze na niewerbalnej komunikacji - czytaniu wskazówek dotyczących twarzy, postawy, języka ciała, kontaktu wzrokowego itp. (Patrz taktyka naukowa mająca na celu wzmocnienie komunikacji niewerbalnej i mowy ciała). Ponieważ w komunikacji online brakuje tego typu informacji zwrotnych, sprawy mogą być skomplikowane i stresujące. Wynika to z tego, co psycholog Daniel Goleman określa jako "uprzedzenie negatywne". Goleman sugeruje, że jeśli nadawca czuje się pozytywnie w związku z emailem, odbiorca zazwyczaj czuje się neutralnie, a jeśli nadawca czuje się neutralnie w związku z emailem, to odbiorca czuje się negatywnie. Oznacza to, że każda wysłana wiadomość jest automatycznie obniżana o kilka punktów dodatnich, zanim ktoś inny ją otrzyma. Może to prowadzić do niepokoju o to, co wysyłamy lub do zdenerwowania się tym, co otrzymujemy. Jak możemy to naprawić? Zwiększ swoją empatię i entuzjazm podczas pisania. Innymi słowy, cofnij się o krok i wyobraź sobie siebie jako odbiorcę, czy potraktuje to jako ton pozytywny czy negatywny? Używaj pozytywnych słów i subiektywnego języka. Najskuteczniejsze są maile, które zachęcają ludzi lub wyrażają swój punkt widzenia. Czytając maile, pamiętaj o tym negatywnym nastawieniu i staraj się dostrzec, na czym ono polega. iii) Gonimy za ruchomym celem Podobnie jak wtedy, gdy otrzymujemy pozytywne maile, gdy wykonujemy zadanie, nasz mózg uwalnia dopaminę (pamiętaj, że jest to "dobra chemia"). Ten przypływ dopaminy utrzymuje nas w poczuciu, że wykonujemy więcej niż jesteśmy w rzeczywistości. Prawda jest taka, że cykl emailowy nigdy nie jest kompletny - kiedy odpowiadamy na jeden email, jest on zazwyczaj zastępowany przez 5 innych. Tak więc odpowiadanie na emaile powoduje fałszywe poczucie ukończenia, które sprawia, że czujemy się dobrze w tym momencie, ale faktycznie prowadzi nas do poczucia stresu. W rzeczywistości powoduje to, że 92% pracowników wykazuje podwyższone tętno i ciśnienie krwi. Jak możemy to naprawić? Wdrożyć bardziej pobłażliwe oczekiwania dotyczące e-maili poprzez swoją firmę. Istnieje społeczne oczekiwanie, które przychodzi z emailem i jako lider, można zachęcać do tego nawyku, więc ludzie wiedzą, że są wspierane i nie są oceniane na podstawie tego. Egzekwuj jednak koncepcję, że podczas tych trzech sesji powinieneś być poświęcony temu zadaniu, aby zapewnić, że ważne e-maile są adresowane. Firmy powinny spróbować przemyśleć, w jaki sposób wykorzystujemy nasze narzędzia cyfrowe, aby zwiększyć zadowolenie i dobrobyt pracowników. iv) Rządzimy wzajemnością Liczne badania psychologiczne wykazały, że ludzie są skłonni przestrzegać zasad wzajemności. Odnoszą się one do naszej potrzeby odwzajemnienia rodzaju leczenia, które zostało nam przyznane przez inną osobę. To właśnie prowadzi nas do tego, że odpowiadamy na e-maile, które nie wymagają odpowiedzi, np. gdy współpracownik wysyła aktualizację dotyczącą projektu. Z powodu tego pojęcia, przepełnione skrzynki odbiorcze powodują, że czujemy się winni i bardziej zobligowani do odpowiedzi nawet kosztem innej pracy, którą być może będziemy musieli wykonać. Innymi słowy, ten stres i niepokój jest spowodowany naszym własnym myśleniem. Jak możemy to naprawić? Istnieją pewne rozwiązania w walce z dążeniem do ukończenia. Utrudnić dostęp do e-maili Zgodnie z odłożeniem bloku czasu na sprawdzanie e-maili, wyłączenie powiadomień w trybie push/pochowanie aplikacji email jest kolejnym dużym rozwiązaniem. Utrudnienie działania sprawi, że prawdopodobieństwo jego wystąpienia będzie mniejsze. Znajdź więc sposoby, które utrudniają otwarcie wiadomości e-mail. Jeśli nie zobaczysz nadchodzącego e-maila, Twój niepokój będzie mniejszy. Jeśli to nie zadziała, wyłącz emaila go całkowicie lub usuń aplikację z telefonu. Dzięki temu będziesz trzymać się swojej rutyny. Zorganizuj swoje kontakty Użyj dwóch oddzielnych kont e-mail dla osobistych i roboczych wiadomości e-mail Sortuj swoje kontakty na VIPy, współpracowników, potencjalnych klientów, randomy itp. i odpowiednio dostosuj swoją rutynę e-mail. Pomoże Ci to w pierwszej kolejności odpowiedzieć na najważniejsze emaile, zmniejszając stres i niepokój. Czy masz 1-2 osoby, na które musisz odpowiedzieć od razu? Na swoim iphone, Gmail app lub android telefony można wyznaczyć pewne osoby jako priorytetowe nadawców i otrzymać specjalne powiadomienie, gdy otrzymasz od nich wiadomość e-mail. Ścisłe rozmowy przy najbliższej okazji Jeśli utknąłeś w długim wątku e-maila, uprzejmie opuść go przy najbliższej okazji, aby uniknąć długiego ciągu wiadomości e-mail. Możesz to zrobić wyciszając wątek, gdy nie musisz odpowiadać, zaproponować natychmiastowe rozwiązanie z szybką odpowiedzią, a następnie wyjść lub powiedzieć coś podobnego: "Witajcie wszyscy, wydaje się, że macie w tym swój udział". Na razie wychodzę". Jeśli maile się przeciągną, zaproponuj spotkanie. Znowu te sytuacje zabierają dużo czasu i dodają emailem stresu. Jeśli zauważysz, że ciągle jesteś w długich wątkowych mailach z tą samą grupą ludzi, spróbuj przełączyć się na narzędzie czatu, takie jak slack. Narzędzie to prezentuje rozmowy w łatwym do odczytania i przeszukiwania formacie, który pomoże usprawnić Twoją pracę. Dodatkowo, wiesz jak i kiedy przychodzą powiadomienia. Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Sprawdź książkę Unsubscribe by Jocelyn Glei. Omówiliśmy tu niektóre z jej nauk, ale dzięki temu będziesz mógł dogłębniej przyjrzeć się temu, jak pozbyć się lęku związanego z pocztą elektroniczną, spędzić więcej czasu na sensownej pracy i odzyskać koncentrację. Przewodnik krok po kroku jak zbudować pełen dzień skupienia i koncentracji Recap Przyjrzyjmy się temu, czego nauczyliśmy się do tej pory w części 1 "budowania własnej formuły skupienia". Do tej pory przeszliśmy przez pierwszą część naszego dnia i daliśmy Ci kilka nowych narzędzi do wdrożenia w ciągu całego dnia. Część 1 Pobudka, prysznic i jedzenie śniadanie Uderz w email sprawdzający siłownię, złap kawę Przejdź do biura Część 2 Emaile i spotkania Lunch (jeśli znajdziesz czas) Spotkania/badania/więcej e-maili Czytanie/relax (czy to coś?) Przed snem: więcej e-maili Przejrzyjmy je jeszcze raz: Dzięki zrozumieniu zasady Pareto nauczyliśmy się, jak ważne jest załamanie naszego dnia. pozbywając się zbędnych zadań znajdźmy najbardziej efektywny przedział czasowy. praca nad najważniejszymi 20% najpierw jest realistyczna z naszymi celami utrzymuje nas w motywacji Dzięki ćwiczeniom, których się nauczyliśmy: zdrowy trening serca prowadzi do lepszej koncentracji ćwiczenie rano prowadzi do produktywności przez cały dzień treningów obwodów również wyhodować podobny potencjał pobudzający mózg robienie skakanek może dać Ci wzrost koncentracji Sprawdzanie naszych e-maili kilka razy dziennie prowadzi do lęku i nieproduktywności, ponieważ: jesteśmy uzależnieni od satysfakcjonującego uczucia, jakie daje sprawdzanie e-maili. Zamiast tego powinniśmy ograniczyć to do 3 razy dziennie. Komunikacja online jest skomplikowana ze względu na nasze zapotrzebowanie na sygnały niewerbalne. stale gonimy za ruchomym celem przepełnionych e-maili Ze względu na wzajemność, chcemy odpowiadać na e-maile od razu Dzięki tym lekcjom, masz wystarczająco dużo czasu na wprowadzenie zmian do połowy dnia.

O nas

logo-footer

Grupa terapeutów zajmująca się nałogami. Portal poświęciliśmy niebezpiecznemu zjawisku pracoholizmu, które w XXI wieku zbiera coraz to większe żniwo. Kiedyś to nam ktoś pomógł, teraz z naszej wiedzy korzystają inni.

Często czytane

Kontakt
Charakterystyka pracoholików
Dlaczego wypoczynek w pracy jest tak ważny?

Świeże newsy branżowe

Zmniejszenie rotacji pracowników poprzez zapobieganie naruszeniom kontraktów...
Rozpocznij swój rozwój osobisty i pokonaj ból psychosomatyczny dzięki SDT
Jak zwiększyć współpracę w Twojej kulturze organizacyjnej
Wszelkie prawa zastrzeżone dla partnerstwodlapracy.pl